Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace služeb objednaných on-line prostřednictvím služby Metalearning.cz dle platných Obchodních podmínek. Reklamace se řídí obecně platnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů a občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb.
Jako poskytovatel služeb odpovídáme za to, že služba při poskytnutí nemá vady a že je poskytnuta ve shodě se smlouvou. Shodou se smlouvou se rozumí zejména to, že služba odpovídá jejímu popisu a že trvá po uvedenou dobu. Shodou se smlouvou je zejména to, že:
Poskytované služby je možné reklamovat v průběhu jejich poskytování. Skryté vady reklamujte bez zbytečného odkladu po tom, co se o nich dozvíte. Nejpozději lze vadu služby reklamovat do šesti měsíců od poskytnutí služby.
V případě, že byla vadně poskytnuta služba, máte právo na bezplatné odstranění této vady služby. Nelze-li vadu služby takto odstranit, máte právo na přiměřenou slevu z ceny služby.
Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:
Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady.
Reklamaci lze uplatnit písemně e-mailem na adrese hovad.j@gmail.com a to tak, že vadu oznámíte, identifikujete sebe jako plátce (např. svým přihlašovacím jménem ke službě) a detailně popíšete, jak se vada projevuje.
Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady poskytnuté služby.
Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vás budeme informovat a vystavíme vám potvrzení.
V případě sporné reklamace rozhodneme o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.
Tento Reklamační řád je platný a účinný od 01. 05. 2020.